بهار که می رسد دلم برای مردمانم شادی می خواهد برای خاکم نو شدن می خواهد برای سرزمینم روشنی می خواهم از همان ها که در بچگیهایمان جا ماند همانها که در کوچه ها جا ماند همانها که در لبخند دم عید بابا و مامان جا ماند. همان ها که بوی تازگی می داد. اگر هفت سین سفره مان کامل نبود پر از اشتیاق و تازگی می شدیم . الان زیر بار این همه استرس رنگ شادیهامان چه کمرنگ شده و غریب.
کاش بخواهیم که برگردیم...

مرجع گردشگری تارا...
ما را در سایت مرجع گردشگری تارا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:26