سلامت را نم یخواهند پاسخ گفتن سرها در گریبان است ....
شادی و حضور و آرامش و بودن زمانی معنی پیدا می کند که ببینی و بدانی بودنت برای کسی برای کسانی مهم است و این مفهوم را بارها زندگی کردیم.
چیز زیبایی است تعارفات .
سابقا"در روستاها همه به یکدیگر سلام می کردند ولی حالا جمعیت کره ی زمین آن قدر زیاد شده که دیگر وقت باقی نمی ماند تا به همه ی مردم سلام کنیم . مردم از سلام کردن ما خوششان می آید و چون این کار هیچ خرجی بر نمی دارد،بهتر است از سلام کردن دریغ نکنید . چگونه باید سلام کرد ؟ خیلی آسان است ، بگویید سلام .میان جوانان و دوستان صمیمی ، "به به سلام".

ما را در سایت مرجع گردشگری تارا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164